Så djävla gött....

..... en dag ledigt har man haft och det har varit så skönt. Sova till det på morgonen, fixa i stallet, tvätta och fixa lite hemma... Kan inte  bli bättre....
Ännu bättre är att jag inte börjar förens i morgon eftermiddag så det är inte så att man måste gå och lägga sig klockan nio i kväll..... alltså typ nu... Utan jag kan vara uppe ett tag till.

Haft lite jobbdag i stallet i dag med Maria, Andreas och Denisé, vi skrapade klart paddockstaketet ocg Andreas och jag försökte få bort all gräs i hörnen... Efter ett tag kom jag på att vi skulle ha en jordfräs så i morgon kommer Andreas åka in och hyra en, så på tisdag ska det djävlar i mig fräsas...
Skulle ha ridit oxå men prioriterade att åka hem och tvätta i stället och det känndes surt men just nu är jag glad för det.
Väl hemma så började fixa med mina kläder oxå så nu har jag nog fått upp en hel del i garderober, lådor och skåp. Gött att börja få ordning på det. Nu har jag bara fyra kartonger kvar att packa upp oxå, tyvärr så är det trååååkiga kartonger... Men jag får väl ta det lite då o då.... Mitt mål är att alla ska vara borta på söndag... En vecka, det ska väl gå? Hoppas på det...
Nej nu ska jag nog surra lite på nätet och sen ska jag glutta på nätet...

See ya-..-