Ett tag sen sist!!!!

Ja nu är det ett gag sen man skrev men jag kan inte säga att det har hänt ett skit..
Jag har inte sålt min sadel och det stör mig som fan och jag har inte träffat någon kärlek, jag är nog dömd till att vara singel i resten av mitt liv.
Hahaha, eller inte.. Jag ska bara våga testa igen.. och så vill jag träffa honom med stort H.
Jag vill inte ödsla tid med att träffa någon som inte får det att pirra i kroppen och jag vill inte träffa någon bara för att.
Nästa grabb som jag vill träffa ska det pirra i kroppen och jag vill bli fnittrig av hans mess och jag vill att han ska vara det sista som jag tänker på innan jag somnar och det första jag tänker på när jag vaknar.
 
Med hästarna är det bra, Arten är fet och lat och testar Malin (en tjej som har ridit honom lite) så jag vet inte om det blir så mkt mer där.
Fronta är som valigt en klippa och träningen fungerar problemfritt...
Gia är fortfarande frisk och nu går hon bara på hösilage igen och det verkar fungera bra.
Med djuren där hemma är det oxå bra,
kissarna ligger mest inne och päser och driver mig till vansinne när de börjar busa och far fram som virvelvindar i lägenheten så då brukar de åka ut ett tag och kyla ner sig, haha..
Boss han är som vanligt min trygghet och trogne kompis..
 
Nä nu måste det vara dags för frukost snart, hungrig...
 
Julbord med jobbet om en vecka, får vi se vad det bjuder på för skandaler.
Vem ska kräkas? Vem ska böla? Vilka ska bråka? Vem stöter på vem? Hur många ska kommentera mina bröst? Ja, you name it!!!!
Jag har lånat en klänning av min kusin som jag trivdes mkt bra i, får se om hon får tillbaka den, hehe.
Till det blir det stövlar som banligt...
 
Ja och snart är det julledigt... sååååå skönt..
Som det ser ut just nu så kommer jag att gå av den 17 dec och komma tillbaka den 13 jan... Jiiiihhhhhaaaaa...
Men om skifen kör igång tidigare så kan det nog bli så att jag oxå kommer tillbaka tidigare..
We will see....
 
Nä nu ska jag ut o käka...
HUNGRIG!!!!
 
See ya