Ja inte vet jag!!!!

Det här med överskriften är ibland det svåraste med hela blogginlägget för man verkligen inte vad man ska skriva.
Men skit i det nu, nu kan jag ju ordbajsa lite :)
 
Jag har sovit som en lite prinsessa i natt och det har varit så skönt.
Men sen vid femtiden i morse tyckte Sahara att jag sovit tillräckligt så då låg hon och körde in en klo i halsen på mig lite piffigt så jag vaknade. Inte mkt men bara precis så att det stack till lite i halsen på mig. Självklart blev jag irriterad och vände mig om men vad gör kattan då, jo hon kliver över på andra sidan om mig och lägger sig och fortsätter sin morgontortyr.
Troligen var hon lite nödig och ville verkligen att jag skulle upp så hon kunde få springa ut, för det var typ det som hände så fort jag klev upp lite senare.
 
Nu sitter jag på jobbet i alla fall och här är det ganska så lugnt, det märks att folk börjat gå på sin semester och att hela bygget typ andas sommar-lugn.
Personligen tycker jag att det är skitsurt för det blir ganska så långa dagar och sega dagar men jag får tå tänka på och tacka för att det bara är 8 timmar jag jobbar och att jag typ snart är hemma igen.
 
I kväll är jag sugen på att hoppa lite med Fronta, funderar till och med på att åka till Angelicas bana och se om jag kan låna något hinder där.
Eller om jag ska hoppa lite hemma och så åker jag till Angelica senare i veckan...
Eller om jag rider ut i skogen i dag..
Eller om jag skiter i det och bra stannar hemma och städar och bäddar rent i sängen vilket är på tiden...
Hmmmm.
Ja vi får väl se vad jag känner för när dagen är slut :)
 
På fredag är det dags att ultraljuda Yahoo igen, jag hoppas verkligen att hon går på transporten denna gången.
Men Angelica ska hjälpa mig så det känns lite tryggare i alla fall, alltid skönt att ha hjälp av en hästkunnig människa och i värsta fall så får jag väl försöka se till så att vi kan göra ultraljudet hemma.
 
Men nu är det frulle sååååå......
 
See Ya!!!!