Välkommen till familjen!!

Ja hopp, då var man bilägare oxå..
Eller det har jag ju varit sen i går, men orkade liksom inte skriva om det då. Gårdagen var omtumlande på grund av en del saker som vi tar en annan dag. 
Men hur som så blev jag i går ägare till en grå Volvo V70 2,4 T. Finns en del som ska fixas men jag tror nog att vi kommer få en del fina och dyra år ihop.. haha.. 
Sen i dag så löste jag in det sista på transporten så nu är jag ägare på den oxå. Men måste få säga att det varit sjukt smidigt att leasa den dessa 5,5 år som jag nu haft den. 
Men nu e den min, bara min 😁 
Lilla grållan...

Youni får jag rapporter från att allt går super. Jennie är jättenöjd med honom och då blir jag glad. Alltid skönt och roligt när man får så mkt beröm för den hästen man säljer och jag kan lova att det känns ännu bättre när det är ens egna uppfödning 😊 

Nu ska jag snart gå o lägga mig då jag har fodring  i morgon bitti.. 😪 gäsp.. 

Men ha det gött alla..