Skön jävla dag!!

I dag började jag dagen med 3 timmar i stallet. Först hyrde jag ut transporten o sen fixade jag inne i stallet. Så här på sommaren så blir det så jävla skitigt där inne, vi blir lite slöa på o sopa o hålla rent... O det gäller oss alla, men vad fasiken det är sommar.
Så jag gick o plockade, sopade, diskade, kastade grejer, jagade svalor som tar flygarsertifikat, pussade på hästarna, gav dom mat.. Ja jag hade det helt enkelt jävligt gött. 

Sen åkte jag hem o fixade goda räkmackor till frukost o sen har jag bara kollat tv. 
Sååå skönt att bara få vara o veta att det är helt ok o ta det lugnt, för nu är det inte bara en helg man har på sig utan detta är första dagen av 21 dagar av ledighet.

Jag har pratat med bästa Ylva i telefonen precis, det är så skönt att prata med henne. Vi blandar problem med glädje om var annat o det är ett galet givande o tagande i våra samtal. Jag har väldigt få vänner men de står mig väldigt nära, precis så som jag vill ha det. 

Nä nu ska jag nog kolla med pappa om han vill följa med o köra sopor i stallet. 
Om inte så fortsätter jag nog med att göra precis ingenting.