Semester i dagarna 2!!!

Sovmorgon, slöfrukost o känslan av att bara få ta det lugnt. Så jävla skönt, precis vad jag behövde nu. 
I dag ska jag i sakta mak fixa lite hör hemma, vill ha upp nya köksgardiner, ska bädda rent i sängen o lägga i sommartäcke. Sen lite extra piff ifall P kommer på besök i morgon. 
Ja det ska nog bli bra det här 😁

Hästarna gå ute om nätterna nu o jag är svinnervös varje dag över Skorpans skor. Jag vill verkligen att de nya flappskorna ska funka o att de sitter kvar, men jag är sjukt nervös varje dag jag är där uppe tills jag ser att de sitter där de ska. 
Ska försöka hinna med att rida honom i kväll men får se om jag hinner. I dag är det fokus på mig.
Måste in till stan oxå o hämta medicin till Pricken som var hos veterinären i går o fått diagnosen giftstruma. Så nu är det medicin livet ut men flera besök för provtagning hos vet. Jag kan välja en behandling på Öland där de får en engångsdos av strålning (Tror jag det var) men det är dyrt o jag måste kolla upp om försäkringen täcker. Han är en gammal katt oxå så jag vet inte hur mkt jag vill utsätta honom för. 

Nä hä, nu e det dags att börja styra här hemma...