Varmt ska det va!!!

Jag är ju en person som alltid fryser typ, så stallet är liiite av en mardrömmsplats för mig. Men så här om dagen så bestämde jag mig... köp en varm, lång jäkla jacka.. som jag även kan rida i..
Så sagt o gjort så klickade jag hem Uhip's varmaste kappa i typ plommon/vinröd.. 
Så nu jäklar kam det bli kallt, kom igen bara.
Nu är det ett par fodrade ridbyxor o ett par vinterridstövlar som ska inhandlas sen är jag rustad för denna satans vinter.
Snygg är den ju oxå 😀 

Annars händer det inte så mkt.. Jag saknar Mr P galet mkt.. vill träffas NU!!!
Jag o Fronta var ute o busade i skogen i dag o i morgon är det Skorpans tur. Hoppas vädret blir bra bara, det är lite osäkert just nu tycker jag. Höst är alltid lika med regn o rusk. 
Meeeeen, det är bara att ta tag i det. 

Ja, snart dags att gå o sova lite..  upp tidigt i morgon då jag har jouren i stallet innan jobbet. 
Måste duscha av mig oxå o smörja in ryggen. Alla skorpor börjar lossna nu så det kliar som faan o det ser ut lite som om jag ömsar skinn. 

Ja så mkt mer har jag nog inte o tillägga..