Vårväder!!!

Vilken dag, strålande solsken, varmt o mysigt.
Jag har hängt med Fia o kidsen. Fia behövde lite hjälp då Totte jobbar o Alicia har ridskola o Hugo skulle på skidskola. 
Så vi började på ridskolan o sen stannade jag kvar där o hängde med Alicia medans Fia o Hugo drog till Hjortberget.
Sen när Alicia var klar drog vi till de andra o hängde där i solen o njöt. 
Efteråt blev det Mc Donalds o Hobbit på tv, en helt underbar dag med la familja!!

Ja så mkt mer har jag inte gjort, fixade stallet på vägen hem o här hemma har jag bara slöat o käkat lite mat.
Snart blir det sängen då jag är ganska så trött o ser inte nöjet med att sitta uppe bara för att.
Har fodringen i morgon bitti o sen blir det kanske Kalmar med Angelica eller så ska jag kanske hjälpa Fia en stund i morgon med. 

Åh, mr P var ju här på Alla Hjärtans Dag ju!
Kan det bli bättre, jag blev så galet glad.. han e så fin den mannen!!

Nä, nu har jag nog inte så mkt mer att skriva om..