Vinterlördag!!!

Japp, nu är det vinter på riktigt tror jag.
Minusgrader mitt på dagen, snö på marken o ett lugn har typ lagt sig. 
Fråga mig inte varför men det känns som om alla hår kommit ner i varv lite. 
Kanske har de äntligen kommit ut jul o nyårs- stressen o kommit på att det är ganska så skönt att bara få vara.
Kanske är det just vädret som gör att alla trappar ner. De behöver inte ut o stressa o visa sig överallt utan det är liksom lite tillåtet att bara vara hemma o bara vara inne i värmen. 

Själv känns det som om jag har massor att göra denna helgen. 
Började med utsläpp av kusarna o passade då på att fixa stallet.
Nu är jag o hänger lite med Hugo medans Alicia är på ridskolan. Innan dess var jag o hämtade lite hästkrubb på Swedish Agro.
Kl 13.45 ska jag klippa mig o sen ska jag ta en snabbis på stan o se om jag hittar något snyggt linne till kvällen. 
Sen blir det hem o fixa iordning inför kvällen som ska tillbringas i Mönsterås med utgång i Kalmar.
Jag hoppas inte vädret blir allt för dåligt i morgon när jag ska ta mig hem, jag är inte allt för glad att köra när vägarna blir för moddiga o spåriga. Men men, bara att ta det lugnt så ska det nog gå bra.
Ja det blir väl min helg det, i morgon ska jag inte göra ett skit.. sova på soffan o ha det bra!!

Annars händer det inte så mkt, saknar P som vanligt. Känns som en evighet sen vi sågs så hoppas det blir snart. 
Galet mkt på jobbet så är ganska så trött om kvällarna. 
Ja, livet är nog ganska så lugnt faktiskt.. O jag njuter av det, detta räcker för mig.
Lite mer energi vill jag ha o mycket med P, sen e jag nöjd.

Nä nu ska jag kolla lite Svambob med Hugo o bara mysa lite..