Den är klar!!!!

Woop woop, nu e den klar 😁
Vad?? Min tatuering så klart!!
I går var jag över till Öland o gjorde klart det sista, vi hade lite skuggor kvar o coverup-en på den gamla.. 
Gött o ha den klar... tyvärr så spånar man ju redan på en ny 😅
Här har ni lite förvandling av ryggen..




Ja, jag kan inte säga mer än att jag är nöjd.. mkt nöjd 😊

Annars händer inte så mkt, jag ska visa grannens hus vid 13 i dag. Jag måste till stallet o sen är det meningen att jag ska till Angelica i kväll. Men det får vi se, jag e trött o seg o ryggen ömmar.

Mkt som rör sig i huvudet oxå.
Hade ett sådant där dåligt samtal med Mr P i går.. 
Får se om jag tar upp det med honom eller om jag skiter i det.
Jag vet egentligen utgången av det hela men jag har oxå lovat mig själv att inte fega o sticka utan ge det en ärlig chans o inte vara hård som sten när det blir jobbigt o går emot mig. Så jag kanske bara ska låta det bero lite, se vad som händer. 
Ja vi får se vad som händer.. får se vad jag orkar med..

Ny ska jag slöa lite innan det e dags o visa Gunillas hus.