Ups...

.... Iband går det fort gått folk...
Har ju hållit på o försöka få långtidshyra transport ett tag med skiftande resultat... Vad ni än gör, sätt er ALDRIG i skuldträsket..
Men nu i dag har det fort som fan hänt grejor.
Mejlade med en  kille i skåne i typ förgår, i dag ringer vi och snackar och kollar lite till och på måndag ska pappa och jag åka och hämta en splirrans ny Humbaur i Älmhult som blir min... Jag ska ha det på avbetalning hos företaget och om tre år så kan jag köpa loss den för en slant....
Det är en relativt enkel transport utan massa lull lull men den har det som jag önskar, boggie, sadelkammare och jag kan fälla frambommen vid lastning.
Och om man skaffar E-kort eller om de kommer ändra reglerna så kan man lasta 2 hästar i den... En skitbra tysk transport helt enkelt...
Jag kommer att gå omkring som i ett moln i flera dagar och vara lite så där lagom glad och tokig. Sen att jag har en panik i kroppen oxå det är ju en annan sak.... Herre gud vad har jag gjort... hahahahah
 
Annars då.. Jo Angelica hoppas Fronta nu och det går så sjuuuukt bra så detta kommer gå som en dans på kvaliten..
Får se om hon ska fortsätta tävla honom sen, det är sådant man märker.
Jag ska upp o rida honom sen vilket är så kul just nu för han hålle rpå o tappa tänder troligen då han är sur och grinig.. Ska se om jag orkar ta mig en tur på Arten oxå, det är hög tid att sätta igång den lurken nu måste hans vila vara över..
 
Så vad fan gör jag hääääär, jag måste handala och laga mat och sen iväg....
See ya...