PIZZA....

Japp, nu har man mosat i sig en pizza och det känns ganska så fint. Nu överlever jag natten skulle jag tro och så ska jag fortsätta att stoppa näsan i min nya bok som verkar riktigt bra. Den heter  Helvetet Inifrån och handlar om en kille vid namn Micke. Man får följa hans uppväxt och hans bana in i mc klubbar, vidare till Hells Angels MC och kriminalitet och sen vidare till hans uteslutning från klubben och att det nu sitter ett pris på hans och hans frus huvud. De bor i dag under skyddad identitet i ett annat land...
Jag har inte kommit så långt men jag känner på mig att den kommer vara riktigt bra och sen att den är verklighetsbaserad gör ju inte saken sämre... Tror den komme rvara mkt spännande...
 
Har i alla fall defenitivt beslutat mig om e brun sadel men sen får vi se vad det blir..
På tisdag får vi se vad det blir...
Hoppas bara att Jolin får tag på en hovslagare så att hon kan vara med, blir lite dyrt för mig annars men då får det väl bli så för nu vill jag inte vänta längre...
Hoppas att Angelica kan komma upp oxå o provrida lite och säga vad hon tycker...
 
Annars händer det väl inte så mkt.... Ska kanske ha en date i veckan och jag hoppas på det för det är en grabb som jag faktiskt verkligen vill träffa.. Visserligen tror jag aldrig att det kommer bli något seriöst mellan oss men man vet ju aldrig.. Kanske blir jag bara olykligt kär.... hahaha, nej det tror jag inte... Det ska nog mkt till innan jag släpper på några känslor för någon igen.. Tack för det Joakim...
 
Boss har blivit mkt bättre i sin päls sen bytte medicin på honom och hans mage verkar bättre oxå... Det är så skönt o se att han ser pigg ut igen sen att han är stel och har ont vissa dagar det får man väl ta, han e ju snart 11 år....
 
Nä nu kanske man ska göra något vettigt.... Typ läsa min bok.. hahaha... Men jag finns här till allas tjänts om de vill...
 
Men ha det gott folket...
 
See YA