Lite töväder....

Har vi haft nu i 2 dagar och det har varait sååååååå skönt och det verkar som om vi ska få ha det i 2 dagar till men sen kommer väl den där för bannade kylan igen....
I dag satte jag igång Arten så nu är det bara att köra på och det är meningen att jag ska sätta igång Fronta på lördag men vi får väl se, blir det glashalt ute så går det inte för jag har inga skor på honom så får inte på några brodd...
Annars händer det inte så mkt i mitt liv just nu, lite ångest för att det snart är dags för skift pch det känns som om jag inte gör annat än o jobbar....
Killar vill jag inte veta av än heller, vet inte vad dte är för fel på mig men jag vågar fan inte... Orkar inte känna oro och smärta igen...
Mina grabbar i stallet ger mig den kärleken jag behöver och vill jag ha sexuell njutning ja då får jag väl fixa det på egen hand.

Lite om jobbet då..... Suck.... Man har häcken full hela dagarna, känner att man inte gör ett fullt gott jobb utan man håller bara stället flytande och så ser man hur det sakta men säkert blir skitigare och skitigare på lister, komponenter och lite var stans där man inte är o gnor... Djävla skit, jag gillar inte när det är så...
Folket är så dryga med, kanske inte mina kollegor utan alla gubbar... De tror att man är ute efter deras kroppar, att allt handlar om sex.... Alltså ärligt det finns nog inte en djävel där ute som jag skulle vilja ta i med tång... Så djävla trött på dem...
Men man ler, är trevlig, munhugger tillbaka och gör ingen grej av det för det tar mer energi än bara låta det vara...
Nog om jobbet, jag blir så trött av att skriva om det och jag skulle nog kunna hålla på i evigheter och igentligen bara ha ordbajsat...
Så nog om det...
Nu ska jag kolla klrat på Hart of Dixie...

See ya Lovers....