Snart är det sluuuuuuut....

..... SNYFFT.....
Ja snart är semestern slut för denna gången och det är dags att börja jobba igen. Men det är tur att jag vet att jag kommer gå ett bra skift som ger en hel del ledigt.. För mig är det mer värt än alla pengar som jag kanske hade fått om jag gått ett annat skift, som ingen får göra nu så det är ju inte så att jag väljer bort något men jag hör att det är många som är morriga just på att de inte kommer tjäna såååååå mkt.... Men de ska ju tänka på att vi kommer jobba så här ett bra tag oxå..... Typ ett BRA TAG...

I går fick jag en riktig trevlig liten överaskning i brevlådan.. Det låg ett kort, ett rikigt kort.... Handskrivet så det var inte med data-text där tandläkaren har en ny tid åt mig..... Utan ett fins sommarkort med riktigt handstil på baksidan..
Först trodde jag ju att det var någon som varit utomlands och tänkt på lilla mig men sen när jag läste det så upptäckte jag att det var från en gammal killkompis/flirt som nu för tiden bor i Sthlm och som villa ha kontakt igen.
Han har inte FB och han hade inte kvar mitt nr så den enda vägen han visste om då var på det gamla hedeliga sättet.... Coolt ju.... Och han ville nog verkligen ha kontakt.... Vem lägger ner så mkt jobba annars... BIG SMILE FROM ME :D
Hur som så messade jag honom då han självklart ville att jag skulle höra av mig och snäll och nyfiken som jag är så gjorde jag ju det...
Men nu ska vi träffas i sommar och det ska bli riktigt kul och jag ska höra mig för lite ute på okg om det finns något företag som är ute efter mekaniker för han är lite sugen på att komma ner och jobba på verket igen..
Så vi får väl se...

Red Arten i går och det gick så djävla bra, ha är så go i skogen nu och det är riktigt roligt att rida honom. Sen att han är som ett miffo på banan fortfarande det får man leva med och jag tror aldrig att det kommer släppa på honom.... Men det är så kul att han är så pigg och med i skogen så det kan jag leva länge på... Det är ju inte varje dag som man får jobba med att hålla honom på mattan men det får man nu och det är så djävla kul... Mest för att man känner hans gjädje och det ger så mkt tillbaka... Mår han bra så mår jag bra....

Lillen skulle igentligen varit och hoppat i går men Angelica hade inte tid så nu blir det i helgen men nu verkar det som om jag ska jobba på söndag och då länge så vi får väl se hur det går... Får helt enkelt hoppas på att vi kan åka till henne på lördag.. Annars får vi ta det en annan dag helt enkelt men jag skulle verkligen vilja se honom hoppa nu... Jag tog ett par språng hemma men det gick ju åt pipan... eller det gjorde det nog inte men han hoppar så stort och jag hänger inte med och jag har inte kunskapen att tagga ner honom så det är lika bra att hon får ta hand eom det där...
Man ska göra sådant man kan och är bra på och ska man ge sig in i annat så ska man göra det med handledare... Mitt nya vuxna motto... hahahahaha

I morgon blir det nog lite party med Bejjan och det ska bli kul, länge sen han och jag festade loss så det är väl dags nu...
Får se vad krogen bjuder p denna gången, förra vill jag inte ens komentera...

Nä hä, om jag skulle ta mig i kragen och ev ge mig ut och fixa lite staket i hagen snart... Måste kolla med pappa om han har tid att hjälpa mig med det...
Ska rida med Denisé sen så är ju bra om jag har fixat detta innan dess och jag vill helst ha mockat skiten oxå.... såååååååå surt att göra det när man kommer hem och är lite trött o seg...

Men men, nog babblat från min sida i dag...

HA det gott alla där ute och du som krupit in i min hjärna kan ju se till att krypa ut där ifrån igen....

SEE YA