???????

Dagen till ära så har jag inte en aning om vad jag ska skriva om...
Min mage har varit helt fanstastisk i flera dagar så frågan är vad som hänt.... Frågan är när den kommer haverera..
JAg har sovit som en klubbad säl i två dagar oxå.. Och jag brukar alltid ha svårt för att sova efter min första natt men inte i går inte och i dag lika så.. Och jag sover tungt, drömme rinte och jag känner mig helt utvilad..
Sen att jag blir helt död här fram vid fyra på morgonen är ju en annan femma men det får man kanske leva med..
Men jag njuter så länge som det varar....
 
I morgon ska jag nog försöka hämta hem lite halm och hö...
Pappa pratade med Hasse i dag och han hade kanske den stora annalysen på mitt hö så kanske slipper jag ta om proverna..
Men det vara bara för oss att åka och hämta hö i hans lada så det blir det nog i morgon, men det händer ju lite på om jag kan få upp det på skullen.. Kanske Anders kan hjälpa mig denna gången med, man kan ju alltid hoppas.
 
Det märks att hösten är här för mina katter flyttar mer och mer in, de känner inte för att vara ute så mkt längre.
Savanna har blivit riktigt fet oxå så hon tänker då inte frysa i vinter :) Hon var riktigt arg på mig och pappa i morse när jag kom hem för tydligen har hon fått tillbringa sin natt ute och passade visst inte dame så hon skrek och protesterade när jag kom hem i morse..
Men risken är nog att hon är ute i natt med för hon gick in och la sig när jag åkte till jobbet och känner jag henne rätt så kommer hon att springa ut när pappa antingen hämtar eller lämnar Boss... Och då blir hon ju ute..
Men men, som damen gör så får damen ha det :)
 
Nä hä, om jag skulle ge mig ut och väna på pizzan som kommer snart... MMMMMMMM
Det ska bli riktigt gott!!!!
Men ha det gott alla där ute...
 
See Ya