Tidig morgon...

...och hungrig!!!
 
Ja det här med att gå upp tidigt på morgonen är inte min grej och konstigt nog så blir jag hungrigare av att göra det än att gå upp senare. 
Kanske beror på att jag är så trött så kroppen behöver energi, eller att jag jämnt fryser som en liten gris.
Inte vet jag men jag vet att jag vill ha frukost NU..
Men si det får jag inte för det är typ nästan 2 timmar tills dess... hmmm, kanske borde gå tidigare i dag...
Men då finns risken att jag måste gå in mitt i för att de vill mig något här i kupén...
L-B min fix var är du???
Jo då, jag vet vart han är, han gömmer sig på O3 för att hjälpa den nya killen som ska ha hans jobb där nere för L-B stannar här.
Men OM han hade varit här så hade jag kunnat ta frukost mkt tidigare för d¨hade han kunnat sitta här i holken och ta emot förvirrade gubbar...
 
Men men, gnäll inte om det nu fröken Gustafsson utan fokusera på något annat...
Yakari tar upp mkt av mina tankar just nu.
Vilken box ska han ha? Hur ska jag göra om hagarna? Vem eller vilka ska han gå med? Helst skulle jag vilja ha honom ihop med grabbarna men jag vet inte om Fronta skulle vara snäll emot honom, risken är att han skulle försöka hävda sig och bli dum. Arten hoppas jag är snäll som vanligt, han brukar fungera bra som lekpappa.
Gia hade varit bäst men det känns lite dumt att ha en hingst ihop med ett gammal sto... No more horses please!!
Ja mkt funderingar blir det men jag har ju några månader på mig att fundera...
 
Fronta är anmäld till sin första tävling nu. det blir den 10 maj i Mönsterås.
En liten clear round på 90 cm bara så att han får smaka på det.
Han har ju inte inte varit ute och tävlat på 1½ år så man får väl börja lite försiktigt.
 
Nä, nu måste jag ta tag i något för jag är såååååååå hungrig så måste fokusera på något annat...
See Ya