Stalldagar!!

Ja fy, nu känns det nästan som om jag kan flytta upp min säng till stallet för de sista dagarna har jag typ bott där. 
Särade på Yahoo o Yakari vid middagen i söndags o efter det har jag fart där uppe som en galning med o fodra, kolla så alla är där dom ska och att det är relativt lugnt. 
Stackars Yahoo har fått hålla sig inne o Yakari har fått gå ute med sina nya kompisar Arten o Fronta. Något han tycker har varit sjukt roligt för dessa grabbar är ju inte sena med o busa o brottas lite, så mkt roligare än tjuriga damer.
Yahoo har väl inte varit sjukt impad på detta tilltag utan har varit ganska så orolig o lite stressad. O självklart har de båda gapat sig hesa men över lag tycker jag det gått bra. 
I går kväll fick grabbarna gå in lite tidigare o så fick Gia o Yahoo gå ut en sväng o djävlar vad Yahoo sprang. Både pga stress vart fölungen var o sen pga att hon hade så mkt spring i benen.
I dag är mitt mål att grabbarna får gå in vid lunchen o så får Yahoo vara ute hela eftermiddagen, jag önskar o hoppas att hon inte ska stressa allt för mkt o att hon ska stanna i hagen.
Så finns det någon högre maktsom kan hjälpa till lite så SNÄLLA gör det nu.
 
För övrigt så är det sista dagen på detta året. Det har hänt en del o summerar jag allt så tycker jag nog allt att det varit ett bra år. Så nu är det bara o vänta o se vad som nästa år har att bjuda på.
 
Min nyårskväll kommer jag att tillbringa nere i sommarstugan ihop med Bozton. Jag tycker det är lugnast o bäst för honom. Jag glömmer aldrig nyår för två år sen när jag var hemma o han var helt hysterisk över dessa djävla smällar. 
Så i år smiter vi ner i skogen, långt bort från civilisationen. 
 
Men till er alla där ute....
 
Gott Nytt År!!!!!