Den går av...

Min rygg är totalt trasig i dag och jag tror att den går av vilken sekund som helst.
Hade lite ont i går och tänkte som så att det nog skulle gå bort när jag skulle rida på kvällen, det brukar liksom göra det..
Men icke!!! Denna gången kan man säga att det gick åt motsatt håll, det känns verkligen som om min ländrygg är helt söndermosad.
Det gör så sjukt ont att räta ut på ryggen och svanka lite ska jag bara inte ens försöka mig på.
Hoppas att det snart går över och att jag kan röra mig ganska så obehindrat snart igen, i dag är det lite skita i byxan modellen som gäller.
 
Sovit som en kratta har jag gjort i natt oxå.
Drömmt en massa om gastroskopin som jag ska göra på onsdag, är så sjukt nervös.
Men jag försöker intala mig att det inte är något, att det går fort över och att om jag bara blundar så är det snart över. Jag kan trösta mig med att jag kommer vara hemma i min soffa innan lunch och det känns tryggt...
Jag vill bara hem och jag vill verkligen inte gå ignom detta...
Men förhoppningsvis så kommer de hitta något så jag kanske kan få någon meducis så det underlättar lite.
Jag vill verkligen inte ha så mkt problem med magen som jag har.
 
För övrigt så har jag haft veterinären upp till Gia och hennes öga som murat igen totalt. Svullet och skit..
Men vi fick lite salva och droppar så nu ska vi nog få ordning på det.
Min lilla drottning ska ha det bästa...
 
Fronta är som vanligt och Arten är surare än vanligt, vet inte vad som är felet.
Han är ganska så stel i bakvagnen om det kan vara det eller om det är att Fronta som håller på plocka hans plats i hiarkin så att han då blir sur och kinkig..
Ja vi får se.... Kanske är han totlat trasig så det är slut snart, eller så är han bara lite knäpp.... det tror jag mer på..
 
Nä nu ska jag se ut som jag jobbar lite till och sen ska jag fööööörsöka hålla mig vaken..
Är så sjukt trött...
Frida vill komma o hälsa på i kväll men jag får nog avboka det för jag är så trött... vill bara dö i min soffa och tycka synd om mig själv, kan man inte få göra det då.... Jo det tycker jag oxå...
 
See ya