Allergisk reaktion!!!

Ja men på VAD????
Började i går att det kliade i halva ansiktet och det svullnade lite.
Vaknade i morse med att jag inte kunde så mina undra ögonfransar och ögonlocket hänger lite. Vad fan är det nu jag reagerar på.
Jag har nu tryckt i mig två Kestin (allergimedisin) för att se om det hjälper men det är ju inte säkert att dessa tabletter hjälper mot vad det nu är jag har reagerat på..
MORR!!! Vill väl för fan inte se ut så här.
 
För övrigt så njuuuuter jag av att vara lite ledig nu, ska vara ledig i 14 dagar till efter i dag och det ska bli sååååå skönt. Nästan så jag redan nu har ångest över att börja jobba igen. Jag är så trött och det känns inte som om jag någonsin ska kunna sova ikapp det som det känns som om jag tappat på vägen.
I går så sov jag mellan 23:00-08:30 sen så deckade jag på soffan mellan 13:00-15:45 och då kan man ju tro att jag inte ska kunna sova på kvällen... Ingen fara här... Deckade i sängen vid ca23:00 och sov till 08:30.. och jag hade garanterat sovit längre om det inte hade varit för att klockan ringde då och jag var tvungen att gå upp för att fara och släppa in kusarna.
Så, JA, jag är trött..... skittrött...
 
Ja hästarna står nu inne hela dagarna och sen så är de ute på nätterna.
Det verkar passa dom bättre då de slipper värmen, flugorna, och det mesta av blindingarna..
Fronta är även lite piggare att rida och det är ju bra :)
 
Ja annars så händer det ju inte så mkt. I fredags var pappa och jag på marknaden och jag köpte 4 korvar (misstänkt kandidat till min allergi), 2 par byxor i typ mjukisbyxor/harmesbyxor-stil. Supersköna i alla fall och jag njuuuuuuuuter av att ha dom på mig.
Sen köpte jag ett brett läderarmband oxå som jag är mkt nöjd med...
 
Ja det är väl typ det som händer...
Jo jag håller ju på att fixa mer bete till hästarna oxå, men det är knöligt då vi är i behov av plaststolpen som sitter i vinterhagen och de kan vi ju byta ut med trästolp men de ska ju upp om två veckor igen då de kommer för att kapa träd... Så det känns så motigt att sätta ner trästolp för att sen dra upp dom om två veckor... Så sent i gårkväll beslutade jag mig för att vi far till Börjes i Tingsryd och köper mer plaststolp, så det blir morgonf´dagens projekt... Sen ska de ner i marken och så är hästarna ute... Kommer gå lättast, fortast och blir nog bäst.
 
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag slökolla på tv....
 
See Ya