Höst igen för kallt är det!!!

Ja det är tur att jag har suttit inne mesta av tiden i dag för fy faan vad kallt det är ute.
Nu har det börjat att blåsa med så det är inte trevligt någonstans.
Tur att man inte är ute på en hästtävling för då hade jag dött,
jag ska inte ens rida i kväll. Men då mest för att jag jobbar till 19:00 och det blir en aning för sent.
Men det är skönt att jag tog n hästarna i går igen.
Men anledningen till det är att jag är rädd att Arten ska spricka, fy fasiken vad tjock han är.
Han kanske inte kommer spricka med fång skulle jag mkt väl kunna tror att han kan få och det voill jag inte ha.
Så nu står alla tre inne och det får de göra till de tunnat av lite.
Kanske kommer de att få stå ute igen vid mina nästa jobbpass för det är lite snoigt att hinna med att mocka tre boxar och styra när jag jobbar. Man kan ju få njuta någon gång på året.
Men sen hänger det ju på vädret oxå för är de så kallt som det är i dag så får de allt stå inne. Fryser matte fryser dom, det är jag helt övertygad om.
 
Annars händer det väl inte allt för mkt.
Känns som om jag skulle vilja ha lite semester och jag hoppas att jag kan få det snart.
Men på detta jobbet vet man ju aldrig, de kan ju inte neka mig om jag verkligen vill men eftersom vi går sådana skift som vi gör så är det ju inte livsviktigt...
MEN.... Jag vill gärna ha lite.
Hade ingen sommarsemester förra året och jag tycker att det kan vara dags nu.
 
Nu är det snart hemgång och det ska bli sååååå skönt kan jag lova.
Bara hem o fixa kusarna för natten och sen hem till tv-soffan och inte göra ett skit..
LOVELY!!!
 
Ja nu avrundar vi detta och bommar igen..
 
SEE YA