Nu e det fan dags....

.... att få fart på min vita fara så han kommer ut på banorna snart!!!
Ja men hur svårt ska det vara, det är väl bara att ta honom till Angelica, hoppa lite, se vad vi behöver träna på och sen bara anmäla honom. Det kan ju inte mer än gå åt pipan och jag kanske förlorar lite pengar pga av att jag måste ta ledigt från jobbet men då får det väl bli så då....
Jag vill ju verkligen ha ut honom o tävla igen så då får jag väl sätta fart..
Så får vi se om min lilla försiktigt grabb vill hoppa något mer..
Han kanske inte vill bli hopphäst men då märker vi ju det.
 
För övrigt så är jag sjuuuuukt le på att jobba skift, jag vill ha ett liv, fritid, ledig helger och stunder när det inte händer något. Nu har jag bott på OKG i ett år och jag tror att jag vill göra slut på det här förhållandet.
Tänkte att jag måste prata med chefen och se vad som händer för jag känner verkligen att det får vara nog snart..
 
Annars så är nog mitt liv PRECIS som vanligt, det händer inte så mkt.
Jag går på bio då och då med Jeppe och det är alltid leka trevligt, bra grabb det där.
Var ute på 28+ i fredags med Linnéa och det är ju hur kul och galet som hellst, hon är verkligen nr1.
Ja sen tränar jag ju Fronta, har ångest för jag inte rider Arten, suckar över itt tråkiga hem och där emellan NJUTER jag bara av livet.
Kan nog säga att jag är riktigt riktigt nöjd med allt just nu.
 
Ja så har väl inte så mkt mer att tillägga utan ha det gott ni som nu läser detta..
 
See Ya