Funderingar o magvärk!!

Ja i kväll e jag lite seg känner jag.
Haft ont i huvudet hela dagen o nu ont i magen. Väntar på att Jonas kanske ska dyka upp oxå.. han ger mig huvudbry kan jag lova.
Hör han till revisionspacket? Vad har han där hemma egentligen? Vad vill han? 
Alla tecken tyder på att han döljer något... eller är jag bara nojig eftersom jag gått på så många nitar. 
Kan man få en innehållsförteckning tack!!!
Eller varför kan han inte bara vara öppen o tala om hur det är. Eller är det det han gör? 
Suck... men jag tror inte det. 
Fan, jag blir nog galen..... o sårad igen.. 
 
Har varit o träffat Hanna i dag o det var mysigt och roligt. 
Hon är verkligen en av mina bästa vänner, jag har inte många men de jag har står mig väldigt nära och jag är otroligt tacksam för att att få ha dom i mitt liv. 
 
Nä nu måste jag nog på dass... djävla mage!!! 
 
See Ya