Ledigheten går så fort!!!!

Ja i dag är det månadg och jag är bara ledig i tre dagar till...
suck..
Men man får väl vara glad över att man haft dessa sju, snart är nog dessa dagar över och då jobbar man väl måndag till fredag och bara ledig på helgerna igen...
Fy fan för det.. det kommer verkligen att ta knäcken på oss allihop tror jag...
Hoppas företaget ställer upp på psykolghjälp till oss för vi kommer bli tokiga.
 
Ska man göra denna dagen då..
Jo jag ska städa, rida, käka och så ska jag nog hänga på Frida in till ridskolan då hon ska rida. Har sagt et så många ggr så det är väl dags att leva upp tilld et man säger.
Men prio ett är STÄDA här hemma för fy fan vad det ser ut... Sen måste jag rida för nu har Fronta stått i två dagar så nu måste jag sätta fart på honom.
Mat måste jag väl klämma in någonstans, men det brukar ju vara det som blir lidande när mina dagar inte riktigt går ihop.
Hahaha, men det löser sig ju.
 
I morgon ska jag test på en ny naprapat i Oskarshamn, hoppas att han är bra så att jag kan åka dit i stället för till Kalmar så fort det kör ihop sig med min rygg.
Det bästa med detta är oså att han ingår i Trygg Rygg- något som mitt företag ställer sig bakom så jag behöver bara betala 150 :-.... tre ggr om året..
Skitbra ju :)
Så hoppas hoppas att han är bra och förstår mina promblem och att han kan göra något åt det.
 
Det var tävlingar i helgen i Kalmar.
Fronta skulle starta 110 båda fredagen och lördagen..
Så vi lastade på dom på lastbilen och så for vi iväg...
Eller ja Fronta ville först inte gå på lastbilen då han tycker att det är sjukt jobbigt och lustigt... Han har lite svårt att förstå det där med att man ska gå på och sen ställa sig på snedden.. Han går på och när då väggen till nästa häst kommer och han inte får plats då knallar han av igen och fattar inte hur han ska bete sig.
Men nu trort jag vi har hittat ett sätta att överlista honom på så jag hoppas att det kommer fortsätta att funka. I sinom tid så kommer han nog begripa själv..
Hur som så gick det bra nere i Kalmar.
På fredag fick han ett retligt pet på en oxer då han hoppade lite för stort och orkade inte riktigt komma över men övning ger färdighet..
På lördagen kom vi nite iväg på tävlingarna för det blev sjukdom i gänget så då fick vi stanna hemma.
Men nu taggar vi inför Udden v 42 och Vetlanda v 44.. Sen blir det inte fler tävlingar i år utan då ska vi tagga ner, Fronta ska få en lång vila och sen så sätter vi igång nästa år igen..
Matte ska få en vila oxå.. hahaha, kan behövas...
 
Snart är det dags att åka och hämta Yahoo och Yakari oxå, nervöst som fan men det ska nog gå bra.
Bara det går att få på odjuren på transporten sen bara far vi, full fart hem... Jag hoppas och ber till gud attd et ska gå bra.
 
Nä nu är det väl dags att ta tag i den där städningen tror jag...
See Ya