Gott Nytt År!!!

Sista dagen på året är snart slut,
summering av året...
Helt OK!!!
Jag är nöjd, har massor av goa minnen att se tillbaka på o i stort sett inga tråkiga så då kan man ju inte klaga.
 
De dagar som gått har varit lugna o bra. Jag har fått på tappskon på Fronta, hängde lite på Skorpan i dag... han mäter för övrigt 158 cm nu... o han ska växa i 1 1/2 år till... ja ja..
Lite av taket har nu blåst bort så det mpstw fixas, bara sur för att det inte gjorts innan dwt blev hål. 
Men jag kan inte göra mer än o tjata.
 
I kväll firar Bozz o jag nyår hemma o än så länge går det riktigt bra. Det smäller lite ute men han verkar inte riktigt höra dom..
Självklart blir det väl kaos vid tolvslaget men det kan jag ta, huvudsaken är att han slipper vara stressad hela kvällen.  
Vi har i alla fall varit o fodrat hästar o hämtat pizza o mumsat i oss.
Dock spårade min mage så nu e det full fart till dass då o då, haha, tuuuuuur jag är hemma själv.
 
Nä nu blir det tv o mer mys!!