Det var så gutt!!!

Gårdagen.... en häst som njöt!!
Efter att Fronta varit hos Angelica och hoppat av sig så fick han skön IR terapi av Tina. Ir terapi är infraröd strålning som går djupt in i musklerna och mjukar upp. Det varken syns eller känns men jag kan lova att det syns och märks på hästarna.
Under behandlingen var Fronta helt knäpp stundom, ibland stod han o sov för det var så skönt för att i nästa sekund när hon kom åt en öm punkt lägga öronen bakom och se väldigt skeptisk ut.
När hon körde över rumpmusklerna så blev han helt fjollig och började lyfta på bakbenen, trampa på stället, gäspa, ja det var nog ett av det skönaste han varit med om då han inte visst vart han skulle göra av sig själv.
I dag får han vila och komma underfund med att det inte gör ont när han rör sig och i morgon får vi se om jag skrittar ut en sväng.
Eller om jag åker med Angelica till Kalmar.
Det är så svårt att få tiden att räcka till, jag vill göra så mkt men dygnet har inte tillräckligt med timmar för mig.
 
I kväll ska jag ut och äta med brudarna, sen ska jag fixa stallet för att sen hem och duscha och kolla Modus.
Så ja, denna kvällen lär försvinna i ett nafs..
Måste betala räkningarna också...
Suck..
Tänk om Anna kunde sälja mina sadlar någon gång så jag fick in lite penar på kontot, man kan ju säga att det hade suttit VÄLDIGT fint just nu.
Men ja ja... det ska nog gå.
 
Nä nu ska jag jobba lite....
 
See Ya!!!