Dags att skriva lite kanske!!

Inte för att jag riktigt vet vad jag ska skriva om.
Sitter och är lite orolig för Skorpan som verkar ha feber i kväll så måste åka och kolla honom direkt efter jobbet.
Jag kastrerade honom den 23/3 så det kan ju vara något skit efter det men han har varit fin och feberfri hela tiden så jag tycker det är konstigt. Han har dock varit lite svullen i skapet men inget som vet tyckte att jag skulle oroa mig över så länge som han inte har feber..... som han kanske har nu då... SUCK..
Ja jag får kolla upp det och se...
 
Annars händer det inte så mkt..
Fronta vilar fortfarande pga av min arm, så surt att inte komma igång i år..
Men jag får väl helt enkelt lägga hans tävlingar på hyllan detta året och komma tillbaka nästa år.
 
Gia har haft kolik oxå som höll på att gå riktigt åt pipan men än en gång lyckades vi häva det.
Ja så mkt mer händer inte i min lilla hästvärd och som jag skrev sist så är blogglusten lite slut..
Men vi får se hur det blir...
Nu vet ni ju att jag lever i alla fall..