Evigheter sen sist!!!

Men jag har faan inte haft lust.
Har starka funderingar på att inte blogga på ett tag, känner liksom inte lusten för det längre.
Jag har kanske vuxit upp, tycker att andra saker i livet är viktiga.
 
Händer inte så mkt på hästfronten, inte mer än att Yahoo typ matvägrar. det är ju smart när man har en bebis i magen.... NOT.
Men hon äter hö och mash så hon dör ju inte.
Men groov 125 äter hon bara en del av sen bara mosar hon sönder det. Jag trodde att han skulle gilla om jag bytte ut det mot müsli i stället men icke. På något jävla konstigt sätt lyckas hon mosa sönder det med..
Så det var bara att ösa ur massa pulver ur hennes krubba i morse igen och då tog jag grooven i krubban igen och då åt hon upp det..
Jag fattar inte ett skit men det blir nog bra, den där bebisen kommer nog ut vilket fall som.
 
Jag har inte ridit Fronta än då min arm fortfarande bråkar, men jag tror attden håller på att bli bättre så kanske kan jag komma tilbaka med ridningen till nästa helg. Vilket behövs för stackars Fronta håller på o dö av tristess.,
 
Jag har bestämt mig för att behålla Skorpan så han ska kastreras. Jag kanske gör bort mig totalt men då får det vara så, jag kommer vara lyclig i alla fall. Allt här i världen är inte engar som man kanske kan tjäna.
 
Yahoo ska som sagt var säljas och den kommande fölisen sa oxå säljas..
Sen får jag se vad som händer med Arten, tanken är att ev lämna ut honom på foder som sällskapshäst  men vi får se hur det ser ut framöver.
Målet är i alla fall att bara ha två hästar kvar till slut och dte blir Fronta och Skorpan.
 
Annledning... OKG...
Då det inte blir mer än en revision per år framöver så finns det inte en chans att jag ekonomiskt kan behålla alla. Sjukt tråkigt men nu är det som det är och jag tänker inte bryta ihjäl mig bara för att få det att fungera utan då gör jag på detta sättet.
 
Ja så mkt mer händer inte just nu...
Vi får se när jag bloggar igen.... om jag gör det..
Ganska så skönt att vara annonym oxå och inte lämna ut till alla er läsare om vad man gör.
Ni får ju liksom mindre att prata om, fundera över, vara avundsjuka över, snacka skit om och förvrida sanningen.
Ja vi får se vad som händer...