Underbart vårväder!!!

Och vart nyttjar man det bäst, i stallet så klart 😆
I fredags kväll var det lite utgång men det var inte så mkt att hänga i julgranen. Vi ångrar att vi inte bokade en kryss i stället!! Men det får bli nästa gång.
I går var jag mest still hela dagen och på kvällen var jag, Angelica med familj, Maja, Lena med sambo och vänner och så Karolin med man uppe på Cecil o käkade massa mat och umgicks. Så trevligt och gott och jag är så glad över att få vara en del av alla dessa människors liv. 
 
I dag har jag som sagt var njutit av en klarblå himmel och ganska så varmt upp i stallet. 
Jag har plockat massa sten i hagen och sen har jag och Janne gått runt och kollat hur staketet ska gå i år.
Så nästa lördag blir det nog staketsättning och sen åker grabbarna ut dagtid.
 
Nästa söndag är det treårstestet och efter det kommer Skorpan hem. Det ska bli så kul och gött att få hem honom igen och jag tror att han kommer ÄLSKA det.
Få leka med sina kompisar igen och bara få vara.
 
Nä nu blir det lite städning på schemat och sen ska jag nog jobba Fronta innan fodringen i kväll.