Plötsligt slår det till!!!

Fy faan vad trött jag är, det bara kommer över mig rätt som det är. 
Kan vara hur pigg som helst o ligga i o jobba o sen slår det till som en blixt från klar himmel o jag blir skittrött. Skulle kunna stå o sova när det blir så här, jag fattar inte vad som händer.
Men men, bara att bita ihop o köra på!!
 
Har börjat med kostdagbok o det är ju en ögonöppnare..
Tyckte jag klarade mig bara ända till kvällen o middagen då fick jag mig en käftsmäll. 
Så lite lätt panik i soffan o tänkte att jag skulle upp o släppa ut kusarna för att sen hem o gå en rejäl promenad.
HALLÅ ELLER!!!
Jag har ju för faan en häst som ska röra på sig oxå. 
Så jag for upp till stallet o red en sväng o vips hade jag förbrännt lika mkt som en promenad.
Nu gäller det ju bara att tänka till fler gånger o hitta motivationen.
Ska faan lyckas med det här. 
 
Nä, dags att fixa lite mer här på jobbet. 
Vill bara hem o sova i dag.. hatar torsdagar..