Nattfunderingar!!!

Ja hopp, har jag lyckats vrida lite på dygnet mån tro 🤔 
Klockan är nu straxt över midnatt o jag är klarvaken. 
Tur att det inte är jobb i morgon utan en ganska så chill dag.
Ska bara fodra lite kusar på morgonen o sen har jag körlektion mitt på dagen. 
Men det ger en ju lite tid att fundera när man ändå bara ligger här.
Fundera lite över hur den gångna året varit o vad jag har för förväntningar på 2018. 
Önskar jag vore lika klok som Hugo 4.5 år..
 
Hugo -Ankia, varför har du inget hår? (pekar på min rakade sida o ser fundersam ut)
Jag- För att jag gillar o ha det kort. Varför har du så mkt hår?
Hugo- För att det skyddar mot solen!
 
Ja vad svarar man på den?! Han har ju så jävla rätt, så enkelt det kan vara. 
 
Ja vad surrar det i min skalle då..
Hästar, träning, vikt, körkortet, mannen på P, soffa o ja en massa onödigt skit.
Förutom min jävla förkylning så mår jag ju faktiskt riktigt bra just nu o är sjukt nöjd med livet. 
Så kan ju vara dumt o fundera för mkt o soppa till livet. För det kan ju lätt bli så, att man ligger o funderar o planerar o vipps har man fått för sig något som kanske inte alls är så bra o genomtänkt. 
Så nä, ge faan i det fröken Gustafsson.
Njut av livet när det faktiskt är ganska så lugnt på alla fronter... även det ekonomiska. 
 
Nä, jag får väl spela lite med på mobilen o hoppas jag blir trött.. 
Sov så gott losers 😉