Härlig kväll!!

Ligger här i sängen denna än så länge gråa söndag, lite ont i huvudet o seg men det är det värt med tanke på vilken bra dag det var i går.
Vi var på trubardurkväll på Marsöfiskaren med god mat o dryck. Det var precis som sist mkt trevligt, roligt och det blir många skratt med det där gänget.
Dock lyckades jag visst klämma in 3 ex på stället oxå 😂 Men det gick bra.. 
Jag visste att Danne o Tobbe skulle vara där men det första jag får se när jag kommer in är ytterligare en, Magnus.. Typ det exet jag tycker minst om.. 
Men jag klarade mig bra, bara le o ducka 😁 
 
I dag var det meningen att vi skulle fara in med unghästarna o löshoppa men Angelica har fullt upp på gården så vi tar det en annan dag.
Nu i veckan ska Skorpan åka dit o ridas in på allvar o matchas inför 3års testet.. 
Jag redan nervös inför det, men det får nog bra.. Jag är i trygga händer. 
 
Så nu ligger jag här i sängen o funderar på om jag ska gå upp o käka frulle eller om jag ska ligga kvar o slöa.. 
Blir nog det första, slappa framför tv:n e så gött..
 
Men ha det gott där ute..