Det där med tilliten!!!

Ja så sitter man här proppmätt igen, i dag blev det fisk, potatis o spenat.. mumsigt..
 
På jobbet har det varit lugnt i dag o det var skönt, jag hade nog aldrig klarat av fullt ös i dag, haha.
O det e bara att njuta för jag tror att det drar igång i morgon. Vet att vi ska börja med en cp-sanering o på onsdag ska vi riva staket. 
Nästa vecka har vi massor o typ inget folk så kan bli spännande.. hua.. 
Men men, dagarna lär ju gå ändå så det är bara att gå in o göra sitt bästa.  
 
En sak jag funderar en hel del på är hur jag ska våga lite på en kille igen. 
Märker att jag hellre backar när någon visar intresse än vågar chansa.. o allt för att jag tror/tycker mig känna att jag inte kan lite på dom. 
Jag önskar att jag inte blivit så sårad genom åren, ärren sitter så djupt o muren är byggd så hög o tjock. 
Den grabben som ska igenom behöver faan vara mästare på dynamit o ha en hög med plåster med sig.. Ja ja, det blir nog bra med tiden..
 
Nä nu ska jag upp o tömköra Fronta eller bara longera.. Får se vad jag vill när jag kommer upp..