Ska man eller ska man inte!!!!

Nersjunken i soffan, trött som faan, haft en bra vecka...
...ja det e nog min vecka det...
 
Mkt på jobbet o ett kortstopp på O1 som börjar på måndag. Jag e nervös inför det, har ju precis börjat känna mig lite hemma i rollen som gruppledare. O nu ska jag styra upp ett kortstopp men 2 skift o massa jobb.. hua...
Ja ja, det e bara att gå dit o göra sitt bästa!! 
 
Har kommit in i en fas där jag maniskt vill ha en ny hund.
Jag saknar Bozz så jag blir tokig, samtidigt som jag inte saknar jobbet med hund.. Men sällskapet, någon som finns där o bryr sig o som behöver mig.
Har varit i kontakt takt med en uppfödare o samlat info om "min" ras.. Det verkar lovande. 
Men vill jag verkligen börja om igen?
Är jag bara inne i en fas?
Kan jag få pappa att gå med på valp?
Finns pengarna?
Finns tiden? 
Ja många frågor som måste besvaras innan man skaffar vovve igen...
Är hur som inte aktuellt fören till sommaren o semestern!!
 
Nä, nu blir det lite tv sen sängen.. trött som fasiken..