Naprapatbesök!!!

I dag har det inte alls varit lika varmt som det varit i helgen o jag tycker det har varit sååååå skönt.
Men jag ska ge mig själv en klapp på axeln då jag faktiskt tog en sväng med Fronta i går fastän jag mkt hellre hade gömt mig hemma i en sval lägenhet.
Men jag är så glad för att jag gjorde det för shit vad den lilla hästen gör mig lycklig. Han är så fin nu och han vill ALLTID göra sitt bästa o han är så ärlig.
Han är fullkomligt oersättlig!!
 
I dag var det ju jobb igen men det var ganska så lugnt för en gång skull.
Sen fick jag ju smita tidigare för jag skulle ner till Mattias o ge kroppen en omgång. 
Hoppas att nacken blir bättre o att axeln slutar värka. 
 
Nä, nu ska jag kolla tv innan jag ska ner i sängen o lösa lite i boken.
Just nu är det senaste i serien om Silverbjelke, en fullfjädrad psykopat... 
Sjukt bra böcker!!!