Vilket jävla skitväder!!!

Ja gårdagen bjöd på det värsta vädret på länge,
regnet föll hela dagen och det var ett kallt regn.
Det blåste och småsnöade också och ja enligt mig kunde det inte bli så mkt värre.
Så i går åkte hästarna in vid 16 och hade jag kunnat så hade de åkt in tidigare.
Men vi var nere i stugan och hjälpte min bror att dra upp båtarna, eller ja pappa hjälpte honom och jag snackade med kidsen.
 
I lördags mådde jag ju inte riktigt bra men jag kom upp till stallet i alla fall och jag red Skorpan som gick superbra, inte en bock och han gick inte emot tygeln hela tiden.
Så jag blev så jäkla nöjd och faktum är att jag ganska så direkt när jag kom till stallet började må bättre, det är den bästa terapin för mig.
Sen när jag kom hem så kalasade jag på en pizza, som till en början var ljuvligt god men efter ett tag bara smakade fett och sunkigt.
Det märks att jag ätit fettsnålt ett tag för saker som var sjukt gott förut är inte alls lika gott längre.
Jag får hålla mig till mina hamburgare för det tycker jag fortfarande är sjukt gott och så en och annan kebeballad..
Ja kinamat går ju inte va för hackor det heller, slurp..
 
Nä nu ska jag käka lite lunch för att sen gå en brandkontrolls-runda, så får vi se vad vi kan hitta där.
 
I kväll ska jag försöka ta Skorpan på tömmen men det händer på att inte paddocken är för frusen.
Sen får jag väl mocka i det oändliga eftersom de stod inne så länge i går/natt.
Men ha det gott folket!!!