Huvudvärk och katthår!!!

Usch, i dag har det typ varit en sådan där dag 😕 En dag när jag vill så mkt, skulle behöva göra så mkt men orkar inte ett skit.
Hittar liksom inte startknappen på min egna kropp dessa dagar.
Här dock varit i stallet med Linnéa o Julia så stallet är i stort sett klart. Ska nog åka upp o rida Fronta sen o så ska jag släppa in. 
Måste beställa stigläder till dressyren o stigläder plus stigbyglar till allrounden men måste kolla av vilka längder jag behöver. 
Hoppas jag hittar orken att göra det nu bara, just nu e jag skeptisk.

Jag har i dag börjat räkna kalorier igen, vikten går stadigt uppåt o jag måste få stopp på det nu o lättast är att föra dagbok o logga allt så jag har koll på läger, blir medveten om hur mkt jag är ute o cyklar. 
Inte kul men jag vill faan inte halka tillbaka igen. 

På tal om det så är det snart dags för mat så dags att förbereda det..