Det blev inget!!

Bestämde mig i går, det blir ingen hund just nu.
Men det kommer att bli, kanske till sommaren när jag kan ta semester i samband med att jag tar hem en. O det lär bli en omplacering, kan jag göra en god gärning o rädda livet på en vovvsing så är ingen gladare än jag.. ja hunden då kanske. 

Meeeen, en kryssning blir det.
Den 9 mars far jag ut på havet igen. Denna gången med Caroline igen, får se om Ylva, Angelica mfl följer med oxå... Men hur som så ska vi ha kul.

Annars så har det varit en ganska så soft dag, här tagit det lite lugnt då jag börjat med att räkna kalorier igen.
O på 1300 kalorier på en dag så blir jag lite loj o hungrig första dagarna. O sötsuget är på topp o värre lär det bli innan det ebbat ut o kroppen är fri från sockerbegäret. 

Men jag har varit i stallet o fixat, jag har gjort Skorpans skap som alltid är grisiga. Har har nog en liten infektion där då han alltid samlar på sig mkt smuts o stora klumpar bildas. 
Men han är snäll o rengöra så än så länge funkar det bra.
Ja o sen har det bara blivit tv o käka..
Ska snart ta en dusch o sen blir det sängen. 
Trött som satan o det känns att man hade fodringen i morse. 
Men ja, jag får väl önska er alla en fortsatt trevlig kväll..